L'esperança no és un mètode

Des dels inicis fundacionals de la nostra empresa existí el desig d’oferir el millor
servei possible i amb aquesta visió consolidar la nostra expansió.

Els nostres primers clients dipositaren la seva confiança en la nostra voluntat de servei i nosaltres treballem amb l’esperança de satisfer les seves necessitats. Ràpidament vam comprendre que només amb voluntat i esperança no podríem assolir un alt grau de satisfacció. Calia gestionar positivament l’experiència diària, observar la nostra productivitat i verificar el grau de satisfacció
dels nostres clients. Així vam crear, de forma incipient, un model de Gestió del coneixement que, a mesura que s’omplia d’informació, obligava d’una banda a millorar el nostre servei i d’altra banda a perfeccionar el model per tal que el coneixement generat pogués realment transformar-se en beneficis per al client.

Aquest esforç ens permeté crear els nostres propis mètodes de treball, incorporant tot d’una els millors productes i eines, alhora que milloràvem el servei tant en el sector secundari com en el terciari.

El mètode implantat de Gestió del coneixement s’ha convertit en el pilar fonamental del nostre Servei Integral de Gestió

El mètode iniciat pel grupo BN facility services amb relació a la Gestió del coneixement permet una retroalimentació contínua que enriqueix tots els sectors claus del servei que oferim als nostres clients, i als equips de treball una major motivació, tot sabent que ells són qui aporten la major part d’informació
per a una millora contínua.

gestió de coneixement

Truqui'ns al 902 297 297
Sol·liciti pressupost

Noticias

grupo BN facility services és proveïdor del servei de neteja en diferents centres a nivell nacional. Aquest any Haya Real Estate ha tornat a confiar en nosaltres atorgant els serveis de Task Force a Madrid i Màlaga.